Autohuset Vestergaard A/S

Renault Trucks dealers at Horsens, Denmark

Vrøndingvej 3
8700 Horsens

4 / 5
127 reviews from Google

Reception hours


Monday 07:30 / 20:00
Tuesday 07:30 / 20:00
Wednesday 07:30 / 20:00
Thursday 07:30 / 20:00
Friday 07:30 / 19:00
Saturday -
Sunday -

Truck service and repair
Truck service and repair
Truck rental
Truck rental
Driver Facilities
Driver Facilities
Brake Testing
Brake Testing
Body Repair
Body Repair
Trailer Service & Repairs
Trailer Service & Repairs
Refrigeration
Refrigeration
Hydraulic
Hydraulic
Tail Lift Service & Repair
Tail Lift Service & Repair
Tachographs
Tachographs
Tyre service
Tyre service
Glass Replacement
Glass Replacement
Air conditionning
Air conditionning
Light Commercial Vehicles Distribution
Light Commercial Vehicles Distribution
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Financing
Financing
Electrical Vehicles
Electrical Vehicles
Used Trucks by Renault Trucks
Used Trucks by Renault Trucks


Sales
Monday 08:30 / 17:00
Tuesday 08:30 / 17:00
Wednesday 08:30 / 17:00
Thursday 08:30 / 17:00
Friday 08:30 / 16:00
Saturday -
Sunday -
Service
Monday 07:30 / 20:00
Tuesday 07:30 / 20:00
Wednesday 07:30 / 20:00
Thursday 07:30 / 20:00
Friday 07:30 / 19:00
Saturday -
Sunday -
Parts
Monday 07:30 / 17:30
Tuesday 07:30 / 17:30
Wednesday 07:30 / 17:30
Thursday 07:30 / 17:30
Friday 07:30 / 16:30
Saturday -
Sunday -

Parts contact

987parts@autohuset-vestergaard.dk

4 / 5
127 reviews
Submit a review
20 September 2025 Finn Carstensen
Ο πωλητής δεν μας ενόχλησε. Ενδιαφερόταν περισσότερο για τον υπολογιστή του παρά για να επιδεικνύει νέα αυτοκίνητα. Παρόλο που είχαμε κλείσει χρόνο για ένα test drive. Ρωτήθηκε για πολλά καινούργια αυτοκίνητα, αλλά μου φάνηκε αδιάφορος και μου είπε να διαβάσω τις πινακίδες δίπλα στα αυτοκίνητα. Μάλλον δεν θα επιστρέψει. Η γυναίκα μου και εγώ σίγουρα δεν αισθανθήκαμε ευπρόσδεκτοι.
23 July 2025 Thomas Petersen
Μην αγοράζετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο εδώ. Εισάγουν τα αυτοκίνητά τους, οπότε δεν υπάρχει εγγύηση 5-7 ετών όπως υπόσχεται ο κατασκευαστής και δεν θα πληρώσουν την εγγύηση. Πρέπει λοιπόν να αγοράσεις το αυτοκίνητο και μετά να κάνεις αίτηση για την εγγύηση, η οποία δεν θα εγκριθεί ποτέ... παρόμοια με SCAM.
8 April 2025 Charlie
"Θα μάθω και θα σε καλέσουμε πριν τελειώσει η μέρα" έχει υποσχεθεί 17 φορές σε 6 μήνες χωρίς να έχουν τηλεφωνήσει μία φορά. Αφού κλείσει ένα ραντεβού, ο υπάλληλος του ONE που μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα δεν είναι στη δουλειά, το ανακαλύπτουν μετά από 30 λεπτά περπάτημα με το κλειδί μου και τελικά σύρονται πίσω και λένε "πρέπει να βρούμε άλλη ώρα, τι θα λέγατε σε μια εβδομάδα;" Μετά την επίσκεψη αφαίρεσαν ένα στήριγμα από την οροφή του αυτοκινήτου που δεν κατάλαβα, αργότερα όταν το έβαλα στη θέση του αποδείχθηκε ότι το είχαν λυγίσει παρόλο που δεν έχουν γίνει επισκευές στην οροφή / σχάρες οροφής. Σας έχουν υποσχεθεί να σας καλέσουν σήμερα το απόγευμα, έχουν περάσει 6 μέρες χωρίς κλήση...
17 August 2023 Per Rasmussen
Ερασιτέχνης και ανίκανος Autohuset Vestergaard Horsens. Αγοράστε ένα μεταχειρισμένο Ford Puma 2 ετών. Συμφωνώ με τον αντιπρόσωπο ότι θα έχει ένα σέρβις 2 ετών πριν από την παράδοση και για την αγορά ελαφρώς μεταχειρισμένων χειμερινών ελαστικών για 8000 kr. Πάρτε το αυτοκίνητο και ανακαλύψτε όταν επιστρέψω στο σπίτι ότι τα ελαφρώς χρησιμοποιημένα χειμερινά ελαστικά είναι περισσότερο από ελαφρά χρησιμοποιημένα επειδή είναι πολύ φθαρμένα. Πρέπει να ειπωθεί ότι ένα πλήρες νέο σετ κοστίζει 10000 kr, επομένως θα ήταν σαφώς πλεονέκτημα να αγοράσετε καινούργια αντί για ελαφρώς χρησιμοποιημένα που είναι εντελώς νεκρά. Ελέγξτε το σέρβις που έκαναν στο αυτοκίνητο και ανακαλύψτε ότι δεν έκαναν το σέρβις όπως θα έπρεπε, μεταξύ άλλων η πίεση των ελαστικών είναι εντελώς λάθος παρόλο που έχουν τσεκάρει το πλαίσιο ότι έχει ελεγχθεί και ρυθμιστεί. Το υγρό φρένων επίσης δεν έχει αλλάξει όπως ορίζει το σέρβις. Μετά από πολλά email και τηλεφωνήματα πέρα ​​δώθε, συμφωνούμε ότι μπορώ να αλλάξω το υγρό φρένων σε έναν αντιπρόσωπο κοντά στον τόπο διαμονής μου. Και παίρνουν πίσω τους χειμερινούς τροχούς, αλλά με πολλή φασαρία γι' αυτό και δεν θα πάρουν τα λάστιχα πίσω αν δεν διαγράψω την αρνητική μου κριτική Trustpilot. Σήμερα βλέπω ότι η πλοήγηση στο αυτοκίνητο δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε και δεν είναι ιδιαίτερα πρόθυμοι να βοηθήσουν στην εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα. Τηλεφώνησα ακόμη και στο Autohuset Vestergaard στις 8 το πρωί και έγραψα ένα email την ίδια στιγμή όπου μου υποσχέθηκαν να καλέσουν ξανά, αλλά τίποτα δεν έγινε. Αυτή η εμπειρία μου έδωσε τροφή για σκέψη και είμαι πεπεισμένος ότι την επόμενη φορά πιθανότατα θα αγοράσω ένα αυτοκίνητο κάπου αλλού, καθώς και θα χρησιμοποιήσω διαφορετικό συνεργείο για σέρβις. Δεν είναι βιώσιμο ένα αυτοκίνητο που αγοράσατε πριν από 1 εβδομάδα να έχει ήδη τόσα προβλήματα με τον αντιπρόσωπο και το συνεργείο. Και τώρα πρέπει να περιμένετε πάνω από 1 μήνα για να γίνουν οι επισκευές που δεν θα έπρεπε να ήταν εκεί κατά την παράδοση. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να ελεγχθεί και να είναι λειτουργικό κατά την παράδοση, και όχι ότι πρέπει να ξεκινήσετε οδηγώντας και γεμίζοντας τα ελαστικά και κλείστε ραντεβού για αλλαγή υγρού φρένων και επισκευή της πλοήγησης που δεν λειτουργεί. Ανίκανος έμπορος και ανίκανο συνεργείο, πραγματικά ερασιτεχνικό. Αν η αντιπροσωπεία αυτοκινήτων δεν έλεγε στην πρόσοψη, θα πίστευα ότι είχα μπει σε εργοστάσιο κλόουν. Πολύς χρόνος για την επεξεργασία υποθέσεων εγγύησης Απίστευτα μεγάλος χρόνος για την επεξεργασία υποθέσεων εγγύησης. Έπρεπε να αλλάξουν τους προβολείς όταν μου πούλησαν ένα αυτοκίνητο με ελαττωματικούς προβολείς, παρά το γεγονός ότι μόλις το είχαν κάνει σέρβις, δεν το παρατήρησαν, οπότε στην πραγματικότητα μου πούλησαν ένα αυτοκίνητο που είναι παράνομο στην οδήγηση και που δεν μπορεί να περάσει έλεγχο στο Autohuset Nærum, αλλά λόγω της ασυνέπειας πρέπει τώρα να αλλάξουν στο Horsens, κάτι που δεν έχω κανένα παράπονο από εμένα. Περίμεναν 2 εβδομάδες για να κλείσουν ραντεβού στο Nærum για να μπορέσουν να δουν τους προβολείς που ήταν εντελώς λάθος, το Autohuset Vestergaard Nærum προσπάθησε να τους προσαρμόσει στην πρώτη επίσκεψη και δεν μπορούσαν να τους ρυθμίσουν. Κλείσαμε ένα νέο ραντεβού 3 εβδομάδες αργότερα, αλλά μετά από πολλές συζητήσεις, όταν ήθελαν να ρυθμίσουν ξανά τους προβολείς, παρόλο που προσπάθησαν μια φορά και δεν μπορούσαν να τους ρυθμίσουν όταν διαπιστώθηκε ότι ήταν ελαττωματικοί. Μετά ήρθε το νέο ραντεβού και το εργαστήριο στο Autohuset Nærum, αλλά η οδήγησή μου στο "πάρκιν 20 χλμ. ώρα" δεν ήταν εντάξει και ως εκ τούτου αρνείται να φτιάξει το αυτοκίνητό μου. Τώρα, λοιπόν, πρέπει να έχω ένα νέο ραντεβού στο Horsens, αλλά η Horsens δεν μπορεί να μου δώσει νέο ραντεβού, καθώς δεν μπορεί/δεν θέλει ή δεν γνωρίζει πόσος χρόνος χρειάζεται για να μεταφέρει μια θήκη εγγύησης από το δικό της τμήμα στο Nærum στο τμήμα τους στο Horsens. Οπότε αυτή τη στιγμή περίμενα 2 εβδομάδες για τη ρύθμιση του προβολέα, 3 εβδομάδες για τον επόμενο χρόνο συνεργείου και τώρα θα πρέπει να περιμένω ακόμα περισσότερο για να μετακινήσουν τη θήκη εγγύησης. Οπότε μάλλον έχουμε μέχρι 2 μήνες για να φτιάξουμε μετά μια απλή θήκη εγγύησης όπως αλλαγή προβολέων. Μπορώ μόνο να πω σε όλους τους άλλους που σκέφτονται να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο από το Autohuset Vestergaard, εάν μπορείτε να βρείτε ένα αυτοκίνητο παρόμοιο με ένα άλλο μέρος, τότε για όνομα του Θεού αγοράστε το εκεί, ακόμα κι αν κοστίζει λίγο περισσότερο, επειδή αυτά τα χρήματα ξοδεύονται καλά.
18 April 2023 Rene Skou
Κακό μέρος!!!! Χρησιμοποίησα το Vestergaard για το σέρβις του αυτοκινήτου μου όταν χρειαζόμουν περιοδικό έλεγχο. Δεν πήγε καλά, το λιγότερο. Έχασαν ότι 2 φώτα πινακίδας δεν λειτουργούσαν, μου κόστισε μια επιθεώρηση του αυτοκινήτου μου. Αν αυτό ήταν το χειρότερο, θα ήταν απλώς φτωχοί στα μάτια μου, αλλά δεν είναι. Λένε ότι κάτι πρέπει να αλλάξει, αφού τους παίρνει 3 ΩΡΕΣ για να κάνουν ένα σέρβις, επιλέγω να πάρω μια προσφορά και να μην την κάνω την ίδια ώρα που έχει προγραμματιστεί. Όταν στη συνέχεια πρέπει να αλλάξω τα φώτα της πινακίδας από άλλο μηχανικό επειδή ήταν πολύ δύσκολο για τον Vestergaard να τα πιάσει ότι δεν λειτουργούν κατά τη διάρκεια του σέρβις, τους ζητώ να διορθώσουν αυτό που ο Vestergaard διαπίστωσε ότι πρέπει να αλλάξει (V-ram). Τότε λαμβάνω κλήση από τον μηχανικό ότι το πλαίσιο V δεν χρειάζεται να αντικατασταθεί καθόλου. Ο Vestergaard μόλις το επινόησε, πιθανώς για να βγάλει περισσότερα χρήματα ανά άτομο. Πελάτης. Έτσι κατά τη διάρκεια του service δεν βρήκαν φώτα που δεν λειτουργούσαν αλλά βρήκαν πράγματα που έπρεπε να επιδιορθωθούν. Δεν είναι ιδιαίτερα καλό, τουλάχιστον. Τους έχω πάρει τηλέφωνο και ήθελαν να επικοινωνήσουν μαζί μου, αλλά κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο υπεύθυνος του συνεργείου φάνηκε 100% αδιάφορος σαν να ήταν απολύτως φυσιολογικό για αυτούς. Και δεν επικοινώνησαν ξανά μαζί μου όπως συμφωνήσαμε, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι δεν ενδιαφέρονται εντελώς για τους πελάτες τους. Αν πάει, πάει.