Welcome to Renault Trucks GR
GARAGE GAUDIER BEAUGENCY
Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France
Closed
Display the number
Reception hours
| Monday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Tuesday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Wednesday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Thursday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Friday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Saturday | 08:00 / 12:00 |
| Sunday | - |
Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
4.3 / 5
94 reviews
2 August 2025
K-raule Mek
Μετά από μια βλάβη στον αυτοκινητόδρομο Α10 στις 24 Ιουλίου (DS3 Crossback, σπασμένος μοχλός ταχυτήτων), στον χώρο ανάπαυσης Blois-Villerbon, με κατεύθυνση προς το Μπορντό, η απόκριση και ο χειρισμός ήταν πολύ γρήγοροι και αποτελεσματικοί (το φορτηγό που είχε βλάβη έφτασε σε λιγότερο από 20 λεπτά!)
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ξανά ολόκληρη την ομάδα για την ταχύτητα, την αποτελεσματικότητα, την ευγένεια και τη φιλικότητα!
Καταφέρατε να μας καθησυχάσετε!
Μας βοηθήσατε σε μια εποχή που είχαμε προβληματισμούς και πολλές αμφιβολίες (με ένα παιδί 4 ετών μαζί μας ήταν αρκετά αγχωτικό).
Μας βρήκατε ένα κορυφαίο γκαράζ που επισκεύασε το αυτοκίνητό μας σε λιγότερο από μια εβδομάδα (ήταν η κορύφωση της τουριστικής περιόδου).
Δεν μπορούμε ποτέ να σας ευχαριστήσουμε αρκετά!!
Σας ευχαριστώ για την καλοσύνη σας!!!
14 November 2025
sab8345
Θα έδινα στους μηχανικούς 5/5. Ήταν εξαιρετικά ευγενικοί.
1/5 για όλα τα άλλα. Μια επισκευή που υποτίθεται ότι θα διαρκούσε μια μέρα χρειάστηκε τρεις. Και ακόμη και το πρωί της παράδοσης, δεν είχαν τα ανταλλακτικά.
Ενώ περιμέναμε να πάρουμε το αυτοκίνητο, υπήρχαν πέντε-έξι μηχανικοί στο γραφείο, ο ένας σωριάστηκε στην καρέκλα του προσπαθώντας να βάλει καλάθια στον κάδο απορριμμάτων του, άλλοι περίμεναν, και δεν είχαν καν την ευγένεια να πουν ένα γεια. Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσουμε, η γραμματέας μας γέλασε κυριολεκτικά. Αν τους ενοχλούμε, δεν πρέπει να κάνουν αυτή τη δουλειά.
21 November 2025
Andréa TRNS
5/5 για την ανταπόκριση και τη φιλικότητα του μηχανικού.
Ωστόσο, 0/5 για την υπηρεσία γκαράζ. Περιμέναμε μια εβδομάδα για μια προσφορά που δεν έφτασε ποτέ, παρά τις επανειλημμένες συνεχίσεις. Δεν περιμέναμε τίποτα!
Όσον αφορά τις μηχανικές δεξιότητες: κανένα σχόλιο.
16 July 2025
Frederic Langeois Delage
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εξαιρετική υποστήριξη που παρέχεται από τον Jonathan και όλες τις ομάδες στις εγκαταστάσεις του Gaudier. Ένα σκασμένο λάστιχο στην Α10. Υποστήριξη υψηλού επιπέδου για εμάς. Είμαι μεταφορέας PMR. Είχα 2 άτομα PMR στο πλοίο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς.
27 September 2025
Dan Tast
Ο κινητήριος άξονας μου έσπασε στον αυτοκινητόδρομο. Αν και ήταν προφανές ότι είχε σπάσει στο τιμόνι, ο ιδιοκτήτης ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να αποκλειστεί ζημιά στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το όχημα δεν τοποθετήθηκε καν σε ανυψωτικό για επιθεώρηση της ζημιάς, κάτι που θα ήταν απαραίτητο για την εκτίμηση της ζημιάς. Το όχημα δεν μετακινήθηκε για μέρες. Αντίθετα, είπαν στο ADAC ότι ήταν μια συνολική απώλεια. Μετά από διαβούλευση με δύο ειδικευμένους μηχανικούς, μπόρεσα να πείσω την ADAC να πάει το όχημα σε άλλο γκαράζ. Σε περίπτωση ολικής απώλειας, θα έπρεπε να καλύψω μόνος μου τα έξοδα. Για αυτό μου χρέωσαν άλλα 115€ για λιγότερο από 3χλμ. Εντάξει, το ADAC το καλύπτει αυτό, αλλά τελικά υπήρχε το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι το γκαράζ δεν ήθελε να αντιμετωπίσει τη ζημιά. Η συνέπεια για μένα θα ήταν ότι το αυτοκίνητο θα είχε μείνει εκεί που ήμουν και δεν θα ήξερα πώς να πάρω το τροχόσπιτό μου πίσω στη Γερμανία. Στο τέλος, πέρασα δύο εβδομάδες αλληλογραφίας με γκαράζ και το ADAC. Α, και για τη σύνδεση του τροχόσπιτου στο ρυμουλκούμενο, που δεν ήταν ξεχωριστό ταξίδι, χρέωσαν άλλα 230 €. Αυτό είναι αρκετά βαρύ.
Σε παρόμοια περίπτωση, θα πρέπει να απαιτήσουν να ρυμουλκηθούν αμέσως σε κατάλληλο γκαράζ.
Εάν δεν υπάρχει κίνητρο για να φροντίσετε τη ζημιά, τότε δεν πρέπει να κάνετε τις ζωές των ανθρώπων ακόμα πιο δύσκολη.