Welcome to Renault Trucks GR
LA ROCHELLE POIDS LOURDS SAINT-VIVIEN
Renault Trucks dealers at SAINT VIVIEN, France
Closed
Display the number
Reception hours
| Monday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Tuesday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Wednesday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Thursday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Friday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Saturday | 08:15 / 12:00 |
| Sunday | - |
General manager
Frederic POILANE
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
Sales contact
Laurent RENAUD
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
Service contact
Kevin Gerboin
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
Parts contact
Stephane MAGOIS
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
Rental contact
Alain Delozanne
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
3.9 / 5
89 reviews
19 April 2025
Bertrand CHAMPION
Γειά σου,
Μετά από ένα τηλεφώνημα που έκανα σχετικά με ένα πρόβλημα με το Renault Midlum μου, συγκεκριμένα ένα πρόβλημα με το μανόμετρο λαδιού, συνάντησα ένα αρκετά δυσάρεστο άτομο. Εξήγησα την κατάσταση, ζητώντας βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων για τη διάγνωση του προβλήματος και εάν ήταν δυνατό να επικοινωνήσω με το συνεργείο τους. Με ρώτησε αν είχα πάει ποτέ στο εργαστήριό τους στο παρελθόν και έκανε μερικές άλλες ερωτήσεις για να προσδιορίσει αν τους είχα πληρώσει προηγουμένως. Στη συνέχεια μίλησε με τον συνάδελφό της και την άκουσα να τρέχει χωρίς να ενδιαφέρεται πραγματικά για το πρόβλημά μου. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, είπε, "Λοιπόν, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για εσάς, θα πρέπει να καλέσετε την οδική βοήθεια, αυτό είναι όλο."
Επικοινώνησα λοιπόν με ένα άλλο γκαράζ, το Garage Mullot στο Périgny, όπου μπόρεσα να συζητήσω το ζήτημα και να εκτελέσω ορισμένα βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων για να προσδιορίσω τη σοβαρότητα του προβλήματός μου. Ήταν επαγγελματίες που άκουγαν τις ανησυχίες μου, σε αντίθεση με τα Renault Trucks στο Saint-Vivien... Ελπίζω να μην τους ξαναδώ ποτέ.
13 April 2023
jean philippe FLEURISSON
Ραντεβού πριν από μια εβδομάδα. Την ημέρα, έφτασε μόλις άνοιξε, η γραμματεία μου είπε ότι το συνεργείο ήταν απασχολημένο με κάτι άλλο και δεν θα είχε χρόνο για το φορτηγό μου...52km επιστροφή σε 19t για τίποτα, και η δουλειά που περιμένει. Το να κοροϊδεύεις τον πελάτη δεν φαίνεται να είναι πρόβλημα
4 March 2022
olivier chollet
Είμαι εγκατεστημένος από το 2013 και κατέχω τρία τρακτέρ, τέσσερα ρυμουλκούμενα σιτηρών, ένα ρυμουλκούμενο με επίπεδη επιφάνεια και ένα ρυμουλκούμενο MAN hooklift.
Μετά από ανισορροπία φρένων, πήγα να δοκιμάσω τα φρένα για να ρυθμίσω τα έκκεντρα σε ένα από τα τρέιλερ. Το πρόβλημα εντοπίστηκε, αλλά στη συνέχεια τα πράγματα περιέπλεξαν! Επέστρεψα στη ρεσεψιόν του συνεργείου με τον μηχανικό και περίμενα τον υπεύθυνο/ρεσεψιονίστ του συνεργείου. Πέρασαν λίγα λεπτά και ο μηχανικός μου είπε να επικοινωνήσω απευθείας με το τμήμα ανταλλακτικών, σαν να είχα διαγνώσει μόνος μου το πρόβλημα! Πήγα λοιπόν στο τμήμα ανταλλακτικών με το έγγραφο κυκλοφορίας, όπου μου είπαν ότι χρειάζονταν περισσότερες πληροφορίες για το τρέιλερ. Στο μεταξύ, ο διευθυντής/ρεσεψιονίστ επέστρεψε και ακολούθησε έντονος καυγάς μεταξύ του μηχανικού, του διευθυντή και του τμήματος ανταλλακτικών σχετικά με: Υπάρχει παραγγελία εργασίας; Και τι γίνεται με τις πληροφορίες του τρέιλερ; Καμία απάντηση! (Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να πάει να συλλέξει τις πληροφορίες από το τρέιλερ, που ήταν μόλις 20 μέτρα μακριά!) Μου είπαν ότι θα με καλέσουν την επόμενη μέρα. Έτσι έφυγα με την εξέδρα μου.
Άφησα την επόμενη μέρα να περάσει και χωρίς τηλέφωνο, επέστρεψα στο εργαστήριο στο τέλος της ημέρας για να ρωτήσω.
Ο ρεσεψιονίστ επέστρεψε με τον μηχανικό και μου είπε ότι έπρεπε να επιστρέψω με το τρέιλερ γιατί δεν είχαν σημειώσει τον αριθμό του άξονα!
Εντελώς έκπληκτος έφυγα από το εργαστήριο.
Υπάρχει πραγματικό πρόβλημα επικοινωνίας με το συνεργείο! Σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να μην πάτε εκεί, παρόλο που είμαι ικανοποιημένος με την εξυπηρέτηση του καταστήματος μέχρι τώρα, το οποίο κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να κάνει τη δουλειά του.
Αποφάσισα να πάω στο γκαράζ Negotruck στο Périgny (ήδη πελάτες, αλλά πιο μακριά). Η ομάδα εκεί ήταν προσεκτική και φιλική, έκανε τη διάγνωση και κοινοποίησε όλες τις πληροφορίες στο κατάστημα. Έδωσαν μια προσφορά σε λιγότερο από δύο ώρες, προσφέροντας ένα ραντεβού μέσω τηλεφώνου και μετά μέσω email.
Κάντε τη σωστή επιλογή!
18 July 2021
Patrice Drapeau
Πολύ φιλικό προσωπικό, προσεκτικό στους πελάτες, καλή σχέση ποιότητας τιμής, το συνιστώ
22 August 2021
Vincent BRIDON
Επισκευή σε ένα τροχόσπιτο, ένα μπροστινό δεξί ρουλεμάν, και χρεώθηκα 3,5 ώρες για να το αντικαταστήσω, οπότε ένα τεράστιο ποσό για ένα μόνο ρουλεμάν.
Λίγη αγελάδα μετρητών για το τέλος των διακοπών, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο μηχανικός μου τα έκανε και τα δύο σε λιγότερο από 2 ώρες.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, εντάξει, αλλιώς καλύτερα να πάτε αλλού.
Φιλοξενία, τίποτα για παράπονο.
Το όχημα πλένεται με πλυντήριο πίεσης.