NOYENS TRUCKS NV

Renault Trucks dealers at OLEN, Belgium

Geelseweg 48
2250 OLEN

4.2 / 5
99 reviews from Google

Reception hours


Monday 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
Tuesday 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
Wednesday 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
Thursday 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
Friday 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
Saturday 07:30 / 12:00
Sunday -

Truck service and repair
Truck service and repair
Driver Facilities
Driver Facilities
Light Commercial Vehicles Distribution
Light Commercial Vehicles Distribution
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Financing
Financing



General manager

danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
Service contact
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be

4.2 / 5
99 reviews
Submit a review
21 May 2025 Sherzodbek Khudoyarov
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, φιλικό προσωπικό, προσφέρεται καφές, υπάρχει Wi-Fi
10 April 2025 Сергей Иванов
Άλλαξα ταχογράφο στο τρακτέρ τον Απρίλιο του 2025. Έφτασα με κοντέινερ στο σασί. Υπήρχε αρκετός χώρος για να σταθώ. Σηκώθηκα ελεύθερα μόνος μου, χωρίς οδηγίες. Αποσύνδεσε το καλάθι. Έγραψα τα χιλιόμετρα, το όνομα της εταιρείας και τον αριθμό τρακτέρ. Πήρα το πιστοποιητικό εγγραφής. Πήγα στο γραφείο, όπου υπήρχαν ευχάριστοι και χαρούμενοι υπάλληλοι - μια γυναίκα και ένας άντρας. Ο άνδρας πήρε το έγγραφο εγγραφής, έλεγξε τα στοιχεία, ζήτησε τα κλειδιά και ζήτησε να περιμένει. Το γραφείο διαθέτει καντίνα με καφέ, πιάτα, νερό και έναν κάδο απορριμμάτων. Πολλές καρέκλες και τραπέζια. Υπάρχει γρήγορο Wi-Fi. Υπάρχει τουαλέτα. Δεν είδα την ψυχή. Τα έκαναν όλα αρκετά γρήγορα, έκανα μια εκτύπωση όπου οι μηχανικοί έβαλαν σφραγίδες σέρβις. Οι υπάλληλοι του γραφείου μου εκτύπωσαν ακόμη και τελωνειακά έγγραφα κατόπιν αιτήματός μου, για το οποίο τους ευχαριστώ ιδιαίτερα!!! Το επίπεδο εξυπηρέτησης και η ομάδα του είναι πολύ υψηλό!!!!! Μακάρι όλες οι υπηρεσίες να ήταν τόσο ικανές και φιλόξενες! Καλή τύχη σε όλους και δύσκολους δρόμους ;)
3 June 2024 Lise Geerinckx
Επισκέφθηκα με το άλογο άρμα μου γιατί δεν ξεκίνησε πλέον σωστά και έδειχνε κάθε είδους φώτα. Το δούλεψα στην αρχή και υποτίθεται ότι το έλυσα, αλλά όταν ήθελα να φύγω από εκεί, πήρα τα ίδια φώτα. Το δούλεψαν ξανά εκείνη την εποχή, έπρεπε να πληρώσουν για τις ώρες εργασίας δύο φορές, ενώ τελικά προσάρμοσαν κάτι που ο υπολογιστής ανάλυσής τους είχε ήδη υποδείξει την πρώτη φορά. Οδήγησα στο σπίτι, τρεις μέρες αργότερα, όταν προσπάθησα να επανεκκινήσω το camion, δεν έκανε απολύτως τίποτα, καμία απάντηση στο κλειδί, χωρίς φώτα, χωρίς ήχο, απολύτως τίποτα. Τηλεφώνησε με το μήνυμα ότι δεν το βρίσκω πραγματικά αστείο το ότι πλήρωσα περισσότερα από 300€ μόνο για να καταλήξω με μεγαλύτερο θέμα από αυτό που είχα. Τηλεφωνικά λαμβάνω μόνο ένα "ναι, η μπαταρία θα πρέπει να αντικατασταθεί", καμία απολύτως απάντηση στην ερώτηση ότι όντως πλήρωσα πολλές ώρες εργασίας για τίποτα την τελευταία φορά. Δεν θα με δουν ξανά εδώ γιατί η υπηρεσία δεν είναι πραγματικά εντάξει.
17 April 2025 k1000000 k1000000
Κατέβασαν την καμπίνα στο φορτηγό και έσπασαν το παρμπρίζ, είπαν ότι έπεσε αντικείμενο από το κρεβάτι, αλλά αυτό το αντικείμενο ήταν καλά στερεωμένο, επιπλέον ζήτησα 2 φορές να μείνω στο γκαράζ και να ελέγξω για να αποφύγω τέτοιες περιπτώσεις, στο τέλος όταν περίμενα στο γραφείο με πήραν τηλέφωνο και ήταν έκπληξη!!!
6 November 2020 Stephanie Van Coillie
Τρεις κακές εμπειρίες στη σειρά. 1) Το λάδι πωλείται σε διπλάσια τιμή. 2) Έλαβε τιμολόγιο παρόλο που ήταν εντός εγγύησης. Χρειάστηκε να καλέσουμε τρεις φορές πριν λάβουμε απάντηση και τελικά λάβαμε ένα πιστωτικό σημείωμα αφού λάβαμε μια υπενθύμιση. 3) Αντικαταστάθηκε ελαστικό μέσω του 24/7 service της Renault. Χρειάστηκαν 15 λεπτά και χωρίς υλικά, με αποτέλεσμα ο λογαριασμός 850,00 €. Η απάντηση: «Έπρεπε να μας είχες καλέσει πρώτα». Όταν αποδείχθηκε ότι το έκανα, μου είπαν: «Σκληρή τύχη». Είναι κρίμα που αυτή ήταν η αντίδραση του γκαράζ.